Thai Cave Man: Duduk Gua, Namun ‘Pick Up Line’ Tahap Dewa

thai cave man

Chatupoom Losiri, 48 telah tinggal di kawasan gua bekas lombong timah berhampiran pantai di pulau Koh Phangan, Thailand.

วันนี้อากาศค่อนข้างเย็นเนื่องจากฝนตก รู้สึกอยากอาบน้ำอุ่น เลยมาขอเพื่อนฝรั่งที่อาศัยอยู่เกาะพะงัน สำหรับอาบน้ำสระผมซะหน่อย รู้สึกสดชื่นทีเดียวนานๆจะได้อาบน้ำอุ่นซะที

Posted by The Cave Man 2018 on Jumaat, 5 Oktober 2018

 

Baru-baru ini beliau menggemparkan dunia internet Thailand apabila memaparkan gambar beliau bersama seorang gadis Rusia yang ditemui di kedai runcit.

Menariknya, gadis itu mengikuti lelaki gua tersebut pulang ke terataknya yang serba uzur itu.

สาวรัสเซีย ภาค 2 หลังจากที่เธอขึ้นซ้อนท้ายมอเตอร์ไซค์ผมเรียบร้อยแล้ว ผมก็ขี่พาเธอไปยังชายหาดแห่งหนึ่ง…

Posted by The Cave Man 2018 on Selasa, 2 Oktober 2018

 

Ayat yang beliau gunakan ialah,

“I was riding home but had to stop because of your beauty, I need to know if you’re beautiful on the inside as well.”

“Saya dalam perjalanan pulang tetapi terpaksa berhenti kerana kecantikan kamu, saya nak tahu sama ada dalaman kamu sama cantik”.

Amacam? Power tak?

Beberapa hari kemudian, beliau memaparkan gambar seorang wanita tidak berpakaian tidur di katil miliknya. Ini menjadikan penduduk tempatan tidak senang dengan kelakuan beliau lantas memanggil pihak polis.

Walau bagaimanapun, pihak polis tidak dapat berbuat apa-apa kerana Chatupoom tidak melakukan sebarang kesalahan. Malahan, wanita yang berada di gua beliau juga datang dengan sukarela.

เหนื่อนะ ออกจากถ้ำทีไรเป็นได้เรื่อง ต้องพาไปชมถ้ำอีกแล้ว

Posted by The Cave Man 2018 on Sabtu, 29 September 2018

 

Beliau tinggal di Koh Phanagan pada asalnya untuk bermain muzik, namun band beliau telah berpecah. Kini, beliau menjana pendapatan dengan membuat lukisan dan menjualnya kepada pelancong.

Sumber: The Sun